pátek 29. dubna 2016

Katčiny postřehy.

Rozeznáváme druhy stromu podle hustoty listi a vetvi....schovame se pod tenhle? Ten ne, ten je moc ridkej, minule jsme preci museli utect
Jsem objektem zajmu vsech muzu i zen. Zcela bezne vedle me pribrzdi moped, jeho ridic se culi a krici selfie selfie? Chvili mi trvalo nez jsem pochopila co vlastne chce. Ted uz automaticky zastavuju a strkam svuj zarudly spoceny ksichtik pred jeho mobil a snazim se usmivat. Vsichni se tu s nami snazi fotit.
Indicka anglictina, no to je boj. Snazim se rozklicovat co mi rikaji a prisaham ze nekdy treba az po deseti vetach rozpoznǎm zda mluvi tamilsky nebo anglicky. Indicka helplinka v korporatu kde jsem pracovala je velmi slaby odvar.
pali to? Naprosto zbytecna otazka. Pali vsechno vzdycky. Vubec nevim co jim, ale hlavne ze nemame hlad jako na Pamiru.
Kyvani hlavou. A to me strasne bavi, protoze to je desna legrace. Kazdy mistni kdyz spolu vedeme rozhovor tak ma zvlastni vyraz a tak jemne legracne bimba hlavou. Jako kdyby me posilal do pr....uz ale vime ze to tak neni;-) je to roztomily mistni zvyk a my se ho ucime pouzivat taky.
Je to tu mnohem lepsi nez jsem ocekavala po sve zkusenosti s Indy, jez jsem ziskala po dvou letech zivota v indicke metropoli Londyne.

Žádné komentáře:

Okomentovat